Gry miejskie

Gry miejskie pozwalają w sposób ciekawy i niekonwencjonalny na poznawanie miasta. Przez zabawę i rywalizację poznajemy najciekawsze miejsca stolicy.

Gra miejska jest alternatywą dla tradycyjnego zwiedzania - spacerów. Dzięki wykonywaniu zadań i rozwiązywaniu zagadek, uczestnicy angażują się w grę i biorą w niej czynny udział.


WARSZAWO WALCZ!
Gra miejska oparta wydarzeniach związanych z Powstaniem Warszawskim. Gra prowadzona w formie zblizonej do impresy na orientację.
Gra przeznaczona dla uczniów gimnazjum i starszych klas szkoły podstawowej.   
Celem gry jest zapoznanie uczestników z miejscamizwiązanymi z Powstaniem Warszawskim.
Grupy otrzymują mapy z zaznaczonymi punktami, które muszą odnaleźć. W odnalezionych miejscach uczestnicy muszą odszukać ważne informacje o wydarzeniu i nanieść je na kartę startową.
Czas trwania gry: ok. 2 godziny (rzeczywisty czas trwania gry zależy od ilości grup i zaangażowania uczestników)
Miejsce gry: Stare Miasto (start i zakończenie: Plac Zamkowy)
Uczestnicy zostaną podzielni na grupy od 2 do 5 osób. 

WARSZAWA W LEGENDZIE _ _ _ _ _ _ NOWOŚĆ!
Gra miejska skierowana dla klas młodszych szkół podstawowych. Oparta na opowieściach i legendach starej Warszawy. Gra prowadzona w formie zblizonej do imprezy na orientację. Uczestnicy przemierzając w grupach uliczki i zaułki Starego Miasta mają za zadanie odnaleźć w terenie legendarne postacie oznaczone na mapie oraz połączyć te miejsca je z ich wizerunkami. 
Po zakończeniu gry grupa udaje się na około godzinny spacer s przewodnikiem po tych i innych legendarnych miejscach Starego Miasta poznajac legendarne historie. 

Czas trwania gry: ok. 3 godziny, łącznie ze spacerem szlakiem staromiejskich legend.

Miejsce gry: Stare Miasto (start i zakończenie: Plac Zamkowy)
Uczestnicy zostaną podzielni na grupy ok. 5 osobowe.

Koszt uczestnictwa: 25 zł / os (przy grupie min. 30 osób.

PAPARAZZI  _ _ _ _ _ _ NOWOŚĆ!
Gra miejska skierowana dla klas starszych szkół podstawowych. 
Uczestnicy podzieleni na niewielkie zespoły reperterskie Paparazzi udają się w poszukiwaniu zagnionych zdjęć, które zły chochlik usunął z najbliższego wydania Kuriera Staromiejskiego. Aby gazeta mogła się ukazać konieczne jest wykonanie serii zdjęć do zamieszczonych artykułów. Celem Paparazzi są postacie Starej Warszawy.
Niezbędne wyposażenie: telefony komórkowe z aparatem fotograficznym - będzie konieczność wysłania zdjęcia w postaci wiadomości.
Czas trwania gry: ok. 2 godziny (rzeczywisty czas trwania gry zależy od ilości grup i zaangażowania uczestników)
Miejsce gry: Stare Miasto (start i zakoczenie: Plac Zamkowy)
Uczestnicy zostaną podzielni na grupy ok. 2-5 osobowe.
Koszt uczestnictwa: 25 zł / os (przy grupie min. 30 osób.

LEGENDY I TAJEMICE STAREGO MIASTA     
Gra miejska polecana dla starszych klas szkoły podstawowej, gimnazjów, liceów i dorosłych.
Uczestnicy odszukują miejsca zaznaczone na mapie. Tam czekają przewodnicy. Oprócz wysłuchania opowieści przewodników, legend i ciekawostek, uczestnicy wykonują zadania. W opowiadaniach przewodników i zadaniach, oprócz legend, znajdą się opowieści o życiu codziennym w Starej Warszawie i tajemnice dotąd nie wyjaśnione. Po wykonaniu zadania, Grupa dostaje wskazówkę jak odnaleźć kolejny punkt.
W czasie gry uczestnicy usłyszą legendy: O duchu Damy straszącym w Zamku Królewskim, Michale Piekarskim, Niedźwiedziu, Syrenie i Diable Chmielarzu. Usłyszą: komu „chleb spleśniały i stary stanie za specjały”, dlaczego Barbakan ma kształt „psiej szczęki”, jaką tajemnicę kryje dzwon na Kanonii i wiele innych ciekawostek.
Zabawa z mapą, wyszukiwanie wskazówek, odkrywanie tajemnic, a przy okazji nieco prawdziwej historii. Wszystko w towarzystwie postaci, jakby przeniesionych z dawnej Warszawy lub legendy.
Przewodnicy biorący udział w grze będą w kostiumach nawiązujących do strojów historycznych lub postaci z legend.
Czas trwania gry: ok. 3 godz. (czas trwania gry zależy od ilości grup i zaangażowania uczestników).
Miejsce gry: Stare Miasto (start i koniec: Plac Zamkowy)
Uczestnicy zostaną podzieleni na grupy od 5 do 10 osób. Maksymalnie w grze jednorazowo może wziąć udział 5 grup.
Koszt uczestnictwa: 55 zł / os (przy grupie min. 30 osób)


ŚLADAMI SZARYCH SZEREGÓW     WOLNE TERMINY OD WRZEŚNIA
Gra miejska oparta na książce Aleksandra Kamińskiego „ Kamienie na szaniec”. Przeznaczona jest dla uczniów gimnazjum i starszych klas szkoły podstawowej.   
Czas trwania gry: ok. 3 godziny
Start: Pomnik Kopernika, ul. Nowy Świat
Koniec: Muzeum Archeologiczne, ul. Długa 52, dawniej Arsenał
Gra miejska jest alternatywą dla tradycyjnego zwiedzania - spacerów. Angażuje uczestników w wykonywanie zadań, rozwiązywanie zagadek, wciąga w atmosferę okupowanego miasta. Mimo łatwej w odbiorze formy, uczestnicy otrzymują solidną dawkę wiedzy. Poznają bohaterów książki Aleksandra Kamińskiego: Alka, Rudego i Zośkę. 
Uczestnicy zostaną podzieleni na grupy od 5 do 10 osób. Do każdej grupy wymagany jest opiekun. 
Maksymalnie w grze jednorazowo może wziąć udział 5 grup.
Celem gry jest zapoznanie uczestników z realiami panującymi w okupowanej Warszawie, poczucie przez nich atmosfery konspiracji i walki przez mały sabotaż.
Grupy otrzymują mapy z zaznaczonymi punktami, gdzie oczekują łączniczki/łącznicy. Po odnalezieniu łącznika grupa słucha opowiadania związanego z akcjami przeprowadzanymi przez Szare Szeregi i życiem codziennym w mieście zajętym przez Niemców. Otrzymuje zadanie, a po jego wykonaniu wskazówkę, jak odnaleźć kolejnego łącznika. Czasem wskazówka jest przekazana do rąk grupy, czasem trzeba odnaleźć skrytkę, gdzie oczekuje ukryty rozkaz Komendy Głównej, a czasem rozszyfrować wiadomość. Zadaniem grup, jak w czasie okupacji niemieckiej, jest przeniesienie tajnych materiałów, a nawet dostarczenie broni do przeprowadzenia akcji. Wszystko w największej konspiracji.
Przewodnicy biorący udział w grze występują w kostiumach inspirowanych czasem II wojny światowej.
Koszt uczestnictwa: 55 zł / os (przy grupie min. 30 osób)

 

 

W cenie zawarte jest: opieka licencjonowanych przewodników miejskich, materiały niezbędne do udziału w grze (w tym mapy, karty startowe...), upominki dla zwyciężców.

tel. 22 215 24 67
GSM 609 462 660

Newsletter

Zapisz się do NewsLetter-a


Kalendarz

<<
Kwiecień 2019
>>
PWŚCzPSN
1

2

3

4

5

7

8

9

10

11

12

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

28

29

30

<<
Czerwiec 2019
>>
PWŚCzPSN

2

3

4

5

6

7

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

<<
Lipiec 2019
>>
PWŚCzPSN
1

2

3

4

5

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

<<
Sierpień 2019
>>
PWŚCzPSN
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

<<
Wrzesień 2019
>>
PWŚCzPSN
1

2

3

4

5

6

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

22

23

24

25

26

27

29

30

Partnerzy

partner-mhp_logo_kwadrat_bialy.jpg partner-muzeum_niepodleglosci.jpg partner-HORM Biuro Turystyczne

Współpraca

współpraca-logo_rdc_2017.png współpraca-sto_logo_wmi_ok.jpg współpraca-logo_warszawa_w_pigulce.jpg współpraca-warszawapl
  • znak_pttk_jpg.jpg
  • uzupeniajcy278x300.png
  • sevilla_cf_200px.png
  • ministeredukacjinarodowej_logo.jpg
  • mhzp_logo_pol.jpg
  • maly_format_logo_link4.jpg
  • logosocial.png
  • logosghzielone.png
  • logopwduze1030x1030.jpg
  • logoaszw.jpg
  • logo_znp.jpg
  • logo_sggw_warszawa.png
  • logo_pulawy.jpg
  • logo_pap_czerwone.png
  • logo_ncbr_brazowe_bez_tlaa.png
  • logo_mon.png
  • leroy_merlinsvg.png
  • kiklogo.jpg
  • indeks.png
  • indeks.jpg
  • hp_logo_2012svg.png
  • grafficipnlogo.jpg
  • godlo_wat_png.png
  • firm_17440_12efe0_big.jpg
  • f87d5b12e263a397b6fc0e56c8c79588.png
  • boeinglogosvg.png
  • agh_znk_wbr_rgb_150ppi.jpg
  • adamedgrupalogorgb11024x613.jpg
  • aaa350_logo_sew_2016_full_short.png
  • 400400p5318ednthumbwmlogo.jpg
  • 1024pxpn_kampinsvg.png
  • 3813531.png
  • 1024pxkaufland_logosvg.png
facebook